PLANES

Det är inte bra att sitta såhär hela dagarna. Man får så många idéer i huvudet vilket har gjort att jag har jordens planer för mitt rum. Håll i er. Jag vill måla rummet totally white. Tror jag i alla fall. Det är fruktansvärt jädra snyggt i alla fall. Ny säng vill jag ha och ett stiligt skrivbord för omväxlingsskull så jag slipper sitta i sängen med datorn och få sådär äckligt ont i ryggen. Sen att mitt rum är litet och har en viss begränsad yta gör att jag troligtvis kommer få kasta ut min fåtölj är ju en helt annan sak. Eller så kanske jag kan blinka lite med min bror så vi byter den mot några hundralappar. Ett skrivbord behöver inte heller bli så svårt. Blinka lite åt mor och far och köpa en burk med svart målarfärg och voilá! Det här kan ju faktiskt bli riktigt snyggt, om man ger det lite tid och har en bra vän som hjälper till. Möjligtvis en som heter Matilda..

Kommentarer
Postat av: matilda

haha, och det trodde du va :*

2010-08-03 @ 15:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback