KOMPIS DET GÅR BRA NU

Om ganska exakt nio dagar fyller jag 19 år. Det är en ganska värdelös ålder, precis som 17. Händer verkligen ingenting. Inget systembolaget och allt annat får man ju redan göra, boring! I och för sig kan man vara glad över att man kommer lite närmare den magiska åldern 20. Det är helt sjukt hur snabbt året har gått. Jag har hunnit vara på bal, tagit studenten och tagit körkort. Samt att jag haft ett förbannat roligt år, händelserikt, blandat med lite småtråkigheter. Jag splittrades ju trots allt från världens bästa klass, numera fd MP3. Men i övrigt rullar allting på just nu, jag börjar jobba lite smått på måndag och på torsdag om två veckor far jag mot varmare breddgrader i form av Málaga i Spanien. Fina grejer! Adios!

Kommentarer
Postat av: sarah

Den kommer från h&m :-) 129:- eller 99:- ba!

2010-08-21 @ 08:48:05
URL: http://duckandrun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den kommer från h&m :-) 129:- eller 99:- ba!

2010-08-21 @ 08:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback