HEADACHE

Vi fick sluta tidigare, så himla skönt efter att ha haft en stressande deadline. Nu har jag ätit och allting och funderar på att gå ut och gå en stund så kanske min huvudvärk släpper någon gång för idag. Fler planer för dagen? Mest plugg och sen ska jag försöka sova en stund också, men plugg är ett måste!

Jag har en uppgift kvar till den här veckan och sedan har jag en novell som ska vara klar tills nästa vecka. Kan ju vara lite skönt att i alla fall påbörja den. Jag tänkte också vara lite ambitiös och börja med det tredje examensarbetet så slipper man tokstressa.
Hörs.

Kommentarer
Postat av: sara

så fin header ! (L)

2009-09-30 @ 19:30:58
URL: http://bytheseaside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback