DATANÖRD

Fasiken vad stolt jag är över mig själv nu. Jag har suttit och pluggat i stort sett hela dagen, tränat med Carmen Electra från dvd och duschat. Känner att jag verkligen måste komma igång med min träning nu innan det går alltför mycket utför. Jag har också redigerat klart Driola och Johans fina kärleksbilder - dom ska ni så klart få se snart.
Jag insåg nyss att jag har en körlektion imorgon, första gången sedan operationen. Jag måste erkänna att jag är lite nervös faktiskt, det blir nog att ta någon alvedon innan. Därefter ska jag nog ta och träna igen, bara att keepa up the good work liksom. Känns som att jag har suttit här hela dagen, och i stort sett har jag ju gjort det. Nu ska jag välja ut en fin bild från Driola och Johans fotografering och skriva ut den för att sätta in den i portfolion.

Det kommer upp några bilder om en kvart eller så.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback