ID-MAKEUP

När man har såhär tråkigt som jag har just nu (allvarligt, jag får sitta och ändra datum på en kalender till 2010), så passar jag istället på att läsa massor av bloggar mellan pauserna i mitt "arbete". Jag var nyss inne på Egoina och läste lite om vad för smink hon använder. ID - något som jag har hört är bra men dyrt som fanken. Hon tipsade om en sida (som ni hittar här) där de säljer ID-produkter, billigt! När jag klickade in på sidan fann jag att ett startpaket kostar 949 kr. Billigt in my ass heller. MEN - det är ju jul snart så nu vet jag exakt vad jag ska önska mig av mor och farmor och liknande släktingar, så det så. Men nej, billigt tycker jag nog var att ta i, i alla fall för den som studerar och försöker hålla hårt i pengarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback