€)?(%&"%&

God morgon!
Sitter i Wingfield (vingåker för er som inte fattade skämtet) på APU-platsen, har jordens huvudvärk och försöker att låta bli att strypa chefen. Gubbfan är tillbaka idag, med sitt muntra humör. Vi sitter i ett rum där luften kan döda en, känns det som, de skulle nog behöva lite växter här inne, avskedspresent kanske? I vilket fall, bredvid det här rummet är ett annat rum (det skiljer bara en dörr) där det står en as till maskin, låter som att en jädra trumslagare står där inne och ja, trummar. Störande ljud det vill säga, här kommer problemet. Det står en skylt på dörren: VÄNLIGEN STÄNG DÖRREN EFTER DIG /PRE-PRESS CREW (alltså vi som sitter här inne). Stänger jäveln till chef dörren? Tror ni det? Nej, fan att han gör. Han låter oss sitta här med huvudvärk, dålig luft, flottiga skärmar och ett oljud som knappast bättrar på huvudvärken. Dessutom har han hade samma kläder sen i måndags, huh! 
En annan sak som är bra, är att jag får sluta tidigare idag. Något slags möte jag inte behöver vara med på kommer vara runt 1 och ingen är lyckligare än jag.
Ha en bra dag, hoppas ni blev lite peppade av mitt snack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback