rutiner

Nu är jag på G igen, efter en power-nap och en springtur med doggsen ska jag ställa mig i duschen och ja, duscha helt enkelt. Däremot har jag fått en ny rutin som jag gör två gånger i veckan när jag duschar/duschat. Jag har faktiskt blivit väldigt mån om min hy, tro det eller ej. Den som var på väg att bli riktigt nedgången är istället på väg mot ett väldigt fint resultat. Här är några av mina rutiner;
- Duscha och tvätta håret som vanligt och lägg i hårinpackning.
- Under tiden inpackningen sitter i kan du passa på att skrubba kroppen med tvål och skrubb-handskar.
- Fila fötterna så skrubben får sitta en stund, skölj av dig efter det.
- Smörj in dig med olja (babylen, jag lovar!), och skölj av
- Jag tvättar även ansiktet med en tvål från Lush, superbra!
- Efter duschen smörjer du in dig med vanlig hudlotion och därefter har jag en ansiktsmask i 10-15 minuter.

Fint va? Nu ska jag göra alla dessa steg, man känner sig så himla fräsch efteråt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback