Latmask!

Vad sur jag blir på mig själv, jag har ingen som helst lust att träna förutom nu, på kvällen runt 20-21. Jag behöver verkligen träna just nu och nej, jag får ta mig i kragen litegrann, innan veckan är slut ska jag ha tränat minst tre gånger, ska vi säga så? Det låter bra tycker jag allt, imorgon ska jag på bio klockan 8 så det får nog bli innan det isåfall, vi får se hur det blir med den saken. Jag tror att jag förhoppningsvis är inne i en strunt-samma-det-gör-inget-att-vila-en-dag-till-svacka, en väldigt lång svacka för att vara jag men nu sjuttsingen ska jag komma igång igen, hejja hejja!
Det är ju lite onödigt om man slänger bort en massa muskler man har tränat fram liksom, slöseri rent ut sagt, men nu ska jag skriva ner mina tankar om boken jag precis skrivit om. Jag tror det kommer bli ganska rörigt eftersom jag vill säga så mycket om den, den var ruskigt bra faktiskt  när man väl kom in lite i den så ja, vi får se hur mycket Brenda föstår av recensionen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback