LOVE-WEEKEND

Fin dag, lite julkallt sådär men himla mysigt. Kladdkakan är medtagen till praktiken och här sitter jag ännu en gång och bränner skivor. Det som irriterade mig mest nu på morgonen var att en av mina handledare kläcker sig ur nu att han ska ha 30 skivor brända tills jag går hem idag. Det kunde han väl för fan sagt lite tidigare eller? Jaja, jag sitter och bränner för fulla muggar, eller i alla fall så snabbt som brännaren tillåter. Helg hörrni, grymt! Jag ska iväg till darling och fira hans mamma, och umgås med honom såklart då. Så ikväll kommer han och hans syster och hämtar mig och imorgon ska vi fira svärmor, söndag blir väl som alltid, vakna, vänta och åka i princip. Dötrist, jag skulle inte ha något emot att stanna där en evighet.
Nu ska jag lyssna vidare på:
Alice Cooper - Poison

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback