i'm alive

Nej men oj, har jag en blogg? Jo det har jag visst.
Nej gott folk, jag har inte fått svininfluensa, jag ligger inte döende eller något liknande. Jag är frisk och kry och skolan har börjat, min pojkvän har åkt hem och jag är bara allmänt matt i kroppen. Det känns så himla skönt med sina rutiner igen, skönt att kunna komma in i träning och skola utan att behöva fundera något vidare på vad man ska göra om dagarna. Dessvärre suger verkligen mitt schema, helt fruktansvärt. Vårterminens schema kommer förhoppningsvis bli väldigt mycket bättre, men i alla fall. Jag har sagt det tidigare idag och jag säger det igen, på studentdagen ska jag strypa schemaläggaren!

Jag känner mig verkligen pigg på att komma igång med allting igen, speciellt träningen. För att peppa mig själv lite extra har jag bokat två spinningpass. Imorgon och på tisdag nästa vecka, kanon!
Nu ska jag glo igenom nya Ikea-katalogen och Vecko Revyn.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback