babysitter

Någon mer än jag som njuter av det fruktansvärt braiga vädret som kommit? Jag har legat ute nu några timmar efter frukosten och läst så nu är Egogirl slut och jag måste börja på en ny. Om någon timme kommer jag förmodligen åka till Tuva och William för att vara barnvakt tills imorgon så efter det blir det inget mer bloggande, kanske om jag hinner slänga in en inlägg lite senare innan jag åker. Det är så himla roligt att få vara tillsammans med dessa små, man blir som ett litet barn själv och det blir bara ännu roligare när man märker hur mycket de tycker om en och hur bra man är för dem. Att man hjälper dem att utvecklas och hur mycket glädje vi ger varandra, jag älskar verkligen de här små barnen.
Nu måste jag hoppa in i duschen och få i mig något till lunch.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback