raaaaaaain

Precis efter det förra inlägget fick vi veta att  vi inte hade någon musik, hål på 1 timme och 20 minuter.
Vi sprang och frågade Brenda om vi fick arbeta hemma, yes was the answear.
Nu har jag i vilket fall varit ute med hundarna, följt med Ellen ner på stan med Malte och nu tänkte jag sätta igång
med trafikteorin och liknande.
Jag tänkte också hinna med att redigera lite bilder så att de kommer upp på bilddagboken, för hoppningsvis!

Usch, jag gillar inte vädret, hemskt tråkigt när det bara regnar och har sig! Ännu värre när det är "litet" regn så blir man dyngsur på 5 sekunder, usch! Vädret gör mig sur och jag blir irriterad och grinig.
Men nu ska jag sätta igång med trafikteorin!

Ha det finkanin (citerat Maria)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback