Lyckliga Leffes Lingon Data AB

Nu har jag iofs suttit här på praktiken, till och med hunnit ha lunch!
Men i vilket fall, min arbetsuppgift idag är att klistra på adress-lappar på kuvert, 920 stycken är det närmare bestämt.
Undra om detta tar hela dagen? Annars får jag smita ut i kassan lite smått och hjälpa till.
Förut när jag sorterade alla adresser hittade jag en intressant: Lyckliga Leffes Lingon Data AB, varför har man ens med Lyckliga och Lingon? Det säger väl inte speciellt mycket om företaget, att han är lycklig, okej men varför Lingon? Av alla ord som finns så väljer man Lingon? Det är konstigt det där med företag, jag har hittat massor av roliga exempel jag har suttit och skrattat åt.

Men nu ska jag ta och återgå till mitt klistrande!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Erika

http://erikalauri.blogg.se/testblogg/?tmp=23151245

Där finns ovan också som direkt länk skrev in den som min blogg ;) hehe var lite otydlig :P

Postat av: Maria

Jag har för mig att jag hittade någon som hette Tutta Noppe på en adresslapp när jag var på industrilitteratur :)

2008-10-26 @ 12:16:52
URL: http://piratvals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback