torsdag

Jag hade mina egna planer på att verkligen sova ut och riktigt njuta av min lediga dag, men ack nej, mina planer förstördes klockan 8 då mammsen väckte mig och vi skulle då iväg till lillebrors avslutning, mitt hår var äckligt, hela jag var otroligt skabbig och då man sitter i kyrkan och lyssnar på en skånsk präst som man inte ens hör vad han säger vill man bara sjunka igenom jorden. Men vi var där till 10 ungefär och åkte därefter hemåt och fick chockande se hela vår tomt UPPGRÄVD(!) eftersom vi just nu håller på att fixa och trixa om på tomten.
Vi satte oss i vilket fall på baksidan tillsammans med farmor och farfar och som alltid fick vi avslutningspresenter vilket detta år var pengar och ett finfint armband. Runt 11 åkte jag ner på stan med mammsen och letade lite avslutningskläder och jag hittade, till min stora förvåning, en röd randig tröja och vita byxor och dessutom två nya trosor.

Jag åkte hem och började rensa ur min garderob, inte mycket som blev slängt men det känns alltid lika nytt och fräscht då man gör det, kan bero på att jag är en aning pedantisk och ehm, städningsfreak och har en del tvångstankar vid oordning. Men i vilket fall som helst bäddade jag sängen och dammsög hela huset och därefter tog jag en lååååååång efterlängtad dusch, pratade en del med bästa och skyndade mig därefter ruskigt mycket för att åka iväg och äta tillsammans med pappsen och lillebror. I övrigt har jag suttit och kollat på en hel del klipp på youtube och faktiskt läst ytterst många bloggar, och jag måste säga att Magnus, som jag i övrigt har länkat, skriver ytterst intressant och roligt och jag höll på att dö av skratt då jag såg klippet på dessa flickor som har kommit på den nya idén att vlogga, jag själv tycker att det är oerhört patetiskt och det stör bara då det kommer upp miljoner med klipp på exempelvis blondinbella, stinasblogg osv. Nej, blogga som alla andra där det inte stör någon istället för att lägga upp det där det stör.

Man kan hitta oerhört mycket bra och roligt på youtube faktiskt.
lista här va!

http://youtube.com/watch?v=uOmdmO0v1oo (oerhört vackert I say)
http://youtube.com/watch?v=qqMNn8RaNeg (jag skrattar varje gång vid lamp-grejjen)
http://youtube.com/watch?v=sgCHb4hBiRI (jag vill ha 17'e september nu!)

Men jag känner just nu att jag har skrivit ytterst mycket onödiga saker, så (om ni nu kollat det andra klippet) peeeeeeeeeeeaaaaace!

Pöss! :*
jag saknar dig oerhört mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback