wish me luck!

Dagen har tillbringats tillsammans med Fia från 2 till någon gång runt 5 och därefter köpt biljetter tillsammans med Mickis från Johan, icke kul! Men vi satte i vilket fall in mer pengar på mitt kort men detta jävla mojje-kort rent ut sagt har börjat cpa sig rejält nu igen så jag funderar på att få ett rejält utbrott på Sörmlands banken, hoppas dock att detta inte behövs utan att det löser sig. Jag har lyssnat slut på Coldplays nya album, Viva la vida idag också, fantastiskt album och om ni har kikat in till min bilddagbok så vet ni troligtvis att jag ska iväg och se dem då de är i Stockholm, den 17 september i år, tillsammans med Anna, Clara och Maria, trevligt I say! :)
Anledningen till att bloggen idag uppdateras så tidigt är att jag ska gå och sussa extremt tidigt idag då jag imorgon ska upp klockan 6 för att halv 7 åka bil till Sophiahemmet i Stockholm för att än en gång undersöka knät, fixa invaliditetsintyg, samt göra styrkemätningar och diskutera detta "gnagande" från insidan av knät, och då se hur man ska göra för att försöka få bort detta. Önska mig lycka till helt enkelt! :)

En sista fråga, är det någon som har någon som helst aning hur man svarar på kommentarer på bloggen?


Kommentarer
Postat av: MANGO

coldplay ååh <3. älskar de, dock kan jag inte se dem just då de är här! :( var med när mina kompisar köpte biljetter o allt huhu.



sv:

det finns ingen funktion som är till för att svara kommentarer, men jag och de flesta skriver väl

"Svar: balkbabdlabda" till den personen man svarar :)



puss!

2008-07-14 @ 21:40:34
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: fia

Lyckla till, måste du opereras igen? :(

2008-07-16 @ 16:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback