hemkommen

Jag är hemkommen sedan två dagar men har varit alltför trött för att ens logga in på bloggen,
i vilket fall så har veckorna hos älsklingen varit totalt underbara och jag har, tro det eller ej, blivit lite brun och enligt min mor "brunare än vad jag varit på länge". För att sammanfatta veckorna kort så har vi varit ute med båten en hel del, träffat hela släkten och även sovit i båten, haft det mysigt och trevligt och nu är jag hemma igen och tänkte försöka återuppta bloggandet. Igår var jag till Sthlm med Mickis och Ellen, var en aning trögstartat till en början men efter lunchen trillade det mesta på listan ner i påsarna, allt som allt blev det ett par jeans, en kjol, två par trosor, en t-shirt och även en liten present till johan. :) Men nu ska jag i vilket fall iväg och träffa Lovisa en stund på stan, men jag återkommen säkerligen ikväll.
Killevippen.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är så roligt att shoppa när man hittar saker! :D

2008-07-31 @ 20:26:31
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback