fotosession, hej!

Dagen har varit oerhört lugn och faktiskt så har det inte regnat allt för mycket, det tackar vi för men lite mer solsken skulle absolut inte skada, i alla fall inte mig!
Jag har då varit ute med underbara Clara och tagit enormt mycket bilder, dock de flesta med hennes kamera så bilderna kommer säkerligen poppa upp lite tid och otid på bilddagboken, förhoppningsvis!
Absolut en värd dag som får 4 toasts, orsaken till att den inte får 5 är på grund av regnet såklart, vi gick alltså på picknick mot djulö och därefter en massa bilder på varandra som, faktiskt, blev lyckade. Därefter hemåt till Clara och se en liten stund av This is England, värd film! Och lite senare laga mat, kyckling och potatis i ugn med chillisås, mumma på det!
Kikade efter maten på Allsång på Skansen och fy tusan, jag skämdes allvarligt talat när dessa medeltids-människor började dansa och sjunga som tokar, visst, äldre ska också få ha kul men hallå, lite självrespekt får man väl ha. I vilket fall så tittade vi efter Allsång på filmen Walk the line, har aldrig sett filmen innan och jag må säga att den var oerhört bra, jag hade faktiskt trott att filmen skulle intressera mig nada men icke, så Therese har lärt sig något nytt idag.
Men nu ska jag tammetusingen sova eller något, så puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: matilda

walk of line är super :)

2008-07-09 @ 00:28:35
Postat av: David

All kärlek till Johnny Cash :)

2008-07-09 @ 17:35:50
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback