For the weekend

Snart helg, mums! Jag längtar efter att få sova länge, speciellt imorgon.
Men det blir även fullt upp nu, mycket att göra hela tiden och uppgifter som ska bli färdiga.
För att få en liten klar bild för mig själv i huvudet så tänkte jag skriva upp dagen och vad som händer och sker.

Fredag -  Efter skolan ska jag, Maria & Clara ner till stan & träffa snälla Malin. Det blir trevligt och det ska nog tillbringas på Coffeehouse skulle jag tro. Efter fikandet ska jag hem & runt halv 6 kanske så kommer Maria hem till mig, då ska vi baka lussekatter & äta tacos, samt kika på Idol skulle jag tro, ni vet det gamla vanliga.

Lördag - Absolut ingenting att göra på dagen tack & lov, det blir till att fräscha upp mig & läsa bok samt att gå ut och fota lite smått kanske. Det kan nog bli en fin dag, har planerat att julpynta lite i mitt rum också, det är ju trots allt 6 december. På kvällen ska jag vandra till biografen här i stan tillsammans med Maria & Clara och kika på Twilight, jag tror att den är ruskigt bra. Det är förresten den boken jag läser nu, "om jag kunde drömma" heter den. Sjukt bra och jag är pepp.

Söndag - Klockan 11 blir jag upphämtad för att fotografera Emil & Martina, det blir nog fint & jag hoppas för guds skull att snön ligger kvar tills dess. Efter det ska jag knalla mot staden för att träffa fina Lovisa. Det blir nog en vanlig standard där också, Coffeehouse & prat. Men säkerligen trevligt.

Har ni några planer för helgen mån tro? :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback