3690:-

Gårdagen blev trevlig, fina lägenheter & trevligt folk.
Det blev bättre än förväntat i alla fall och jag är glad att jag gick ut. Jag och Maria knallade hem vid halv 12 eller så och åt mackor & drack varm choklad. Därefter la vi oss i sängen och pratade till klockan slog halv 3.

Nu idag har jag städat lite smått här i huset, varit  och solat, handlat lite nödvändigheter & glömt det som var viktigast. Så nu tänkte jag ta och slänga mig i duschen för att inte bli alltför stressad. Älsklingen anländer runt kvart över 6, halv 7. Nu när jag har suttit här en liten stund och kikat runt kollade jag på möbler från Ikea eftersom jag vill ha en liten förändring i rummet. Totalt sett så skulle det kosta mig 3690 kr att inköpa en fotölj och en ny byrå. Jag får tala med mor & far om det, eller om jag ska leta efter en annan fotölj. Jag får se, eftersom jag helst av allt vill ha två stycken.
Men nu ska jag kika klart på Mamma Mia och sen blir det dusch.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback