ursäkt

Jag ber i detta blogginlägg om ursäkt för den jäkla kassa uppdatering på sistone, miljoner med ursäkter! Anledningen är att Johan har gästat mig sedan i söndags och jag har haft bättre saker för mig än att skriva små blogginlägg, men för att snabbt gå igenom vad jag har gjort tillsammans med denna lille filur:

söndag - kolmården
måndag - factory outlet
tisdag - mysdag & kk-joggen
onsdag - smultronstället och påhälsning till bamses valpar
torsdag - det som nu står på schemat är att fixa och trixa oss iordning från denna oordning och därefter traska ner till stan för att se det sista av GP-loppet som cyklas nere på stan och därefter vandra vidare till stadsparken för att se utomhusbion, om det nu är något att se. För er som undrar så åker Johan hem på lördag och då ska jag skärpa mig med bloggningen igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback