"otroliga" puttar

Jag sitter för tillfället och äter frukost och kollar på OS, just nu tennis mellan USA och Schweiz (stavning), och jag kom fram till att de flesta sporter är roliga, spännande etc att titta på, allt förutom golf. Hela min familj är golfnördar och blir helt till sig när jag byter kanal till något roligare än när Annika Sörenstam ska putta på det 4:e hålet. Vad är meningen? Man kan ju ändå kolla på resultaten senare och alla "otroliga" puttar visas ändå om och om igen i 15 veckor, tills det kommer en ny "otrolig" putt.

Men i vilket fall ska jag sitta här och vänta på att frukosten ska lägga sig, därefter pallra mig ut och springa vilket jag inte gjorde igår, (skämmes tammefan!) och därefter ska jag göra en hel del sysslor idag och tjäna pengar, woho! Plus att jag ska börja funderade på vilka kläder jag ska ha med mig på resan som jag och mammsen åker iväg på på fredag, och för er som är intresserade åker vi då iväg till varma Mallorca. Så puss på det!


Kommentarer
Postat av: Cissi

min familj på pappas sida är oxå golfnördar! Jag förstår inte poängen med att slå iväg en boll och sen gå och leta efter den x)

2008-08-12 @ 11:56:29
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback