DET VAR ETT TAG SEDAN

Lite långledigt från bloggen och övriga världen känns det som. I söndags åkte jag iväg till prinsen och på måndagen åkte vi ensamma till sommarstugan. Spöregn och åska ena dagen och strålande sol den andra, lite kvalitétstid med varandra, helt enkelt. Firade pappa i fredags när han blev ett år äldre mot pensionen, 45. Senare på kvällen hade vi en tidig reunion med bästa fd MP3, magisk kväll. Igår gifte sig Hasse och Åsa så jag agerade fotograf samt servitris. Gick finemang och inga missöden om man bortser från den störtskur som for över Katrineholm några timmar efter vigseln. Nu sitter jag med huvudvärk och funderar på att ladda in alla möjliga bilder från den gågna tiden för att senare få upp dessa här, eller om jag ska sova en liten stund, en powernap innan maten. Vi får se, något klokt kommer jag nog fram till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback