TVÅ TIMMAR SENARE

Hemma och är helslut i kroppen, de sa på blodcentralen att man troligtvis inte ska träna samma dag eftersom man blir trött i kroppen och man troligtvis inte får lika mycket ut av träningen. Verkar som att det blir en riktigt slapp kväll för min del, om man inte ska pallra sig ut på en promenad eller liknande.
Jag har bara två sidor kvar att göra på det satans examensarbetet, helt okej för att ha jobbat stenhårt i två timmar, det ger resultat så att säga. Nu sitter jag och pluggar i alla fall, som att jag inte gjort något annat idag...märk ironin.

Vad återstår för dagen?
Promenad eller springtur, plugg och sova/mysa.
Hörs sen när jag har bockat av några av punkterna!

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Jo F&S ! Klart vi ska spinna nån dag! vad sägs om nästa tisdag? Är ett pass då klockan fem :) puss puss!

2009-10-20 @ 18:58:01
URL: http://fiama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback