BOTTENNAPP OCH JULAFTON

Min resa började bra igår...not. Bussen var 30 minuter försenad, bakom mig satt ett adhd barn och tjejen framför mig kunde inte släcka sitt lyse, trots att hon sov. Men jag kom fram och det är väl det viktigaste. Nu på morgonen har jag och Johan varit en sväng till Linköping för att kika på bil med pappa. Ett bottennapp visade det sig vara, tyvärr. Men som pappas kompis sa: Världen är full av bilar, man ska inte ta första bästa. Johan var glad när vi lämnade Linköping i alla fall, han köpte med sig en tv, en blue ray-spelare och två filmer, såklart. Nu sitter han på golvet som ett litet barn på julafton och funderar över vart alla sladdar ska sitta, ganska så sött faktiskt. Själv sitter jag med katten Atlas och tittar på, får katthår i näsan och letar recept till pasta med currysås. Mitt sug efter curry har alltså inte försvunnit än.

En promenad står senare på schemat och därefter ska vi ha en 100% myskväll, tumme upp för det.
Hörs senare.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback