plugg-tajm

Fy för huvudvärk, jag har haft det hela dagen. Dunkande och ilande i hela huvudet, och jag ska försöka plugga - yey, good luck! Det känns som att allting kommer vara borta nästa vecka, eftersom vi har de flesta uppgifterna tills den här veckan kommer jag förhoppningsvis vara på ett mycket bättre humör nästa vecka. Dessutom går vi bara måndag och tisdag nästa vecka, onsdag ska vi paddla kanot med klassen och torsdag och fredag är det ju Kristi himmelfärd och då är vi lediga. Det betyder ingen matte nästa vecka, lycka! Men den här veckan är det fullt av uppgifter som ska vara klara. Allt det här ska vara klart;

- Textkommunikation, Frid & ro (påbörjad)
- Svenska, Gott och Ont (ej påbörjad)
- Psykologi, 6 kapitel (påbörjad)
- Illustration av mig själv (ej påbörjad)

Men det är väl dags att sätta fart antar jag.


Kommentarer
Postat av: matilda

what, illustration av oss själva? :s är det ett måste?

2009-05-13 @ 18:57:47
URL: http://msvanqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback