how to think?

Hallå på er.
Jag mår betydligt bättre idag i vilket fall, det är bara huvudvärken som sitter kvar och lite halsont. I övrigt så känner jag mig ganska pigg faktiskt. Jag har inte hunnit så supermycket idag kan jag inte påstå, ätit lite frukost och varit ute med hundarna. Därefter har jag beställt en telefontid hos sjukhuset jag opererats på, så imorgon klockan 09.45 ska de ringa min mobil, det blir nog bra.

Jag läste även en av mina klasskompisars blogg förut, där fick jag veta att vi kommer ha samma mattelärare som det här året - jag dör. Och vi kommer ha matte med ettorna, förlåt men det är väl inte meningen att lärarna ska sänka vårt självförtroende? Om jag läser ett ämne tillsammans med människor som är yngre än mig själv känns det som att jag ligger på samma nivå som dem. Jag säger inte att ettorna är dåliga på matte, eller något annat ämne men det är så jag kommer känna mig nästa termin då vi ska läsa ett ämne tillsammans med dom. Jag är tillräckligt osäker på mig själv inom matte och det behövs inte tyngas ner ännu mer.

Kommentarer
Postat av: Adam Stahl

Det skulle ha känts bättre att ha haft matte med oss istället? Erkänn!

2009-05-28 @ 18:46:35
Postat av: Therese

Svar: Saken är den att vi vet att ni är bättre än oss, ettorna kan mycket väl vara bättre än oss. Men i teorin ska inte ettor vara bättre än tvåor, förstår du hur jag menar? ^^

2009-05-28 @ 20:19:24
URL: http://afondfarwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback