Praktikdag nr. 11

Så var vi inne på näst sista veckan på praktiken, hälften har gått.
Måndagar är självklart sega, ingen större skillnad från skolan där alltså, inte mycket kunder men jag har i alla fall redigerat fler bilder som jag tog på Ellen i fredags och därefter skrivit ut dem på matt papper, skitsnyggt! (Y)
Jag får se om jag ska försöka hitta några snygga ramar att sätta in dom i kanske, vi får se helt enkelt.

Fler planer för idag? Om ungefär.......20 minuter ska jag ut och springa en sväng med hundarna, ny vecka, nya tag med träningen. Vid klockan 6 ska jag iväg och styrketräna på nautilus tillsammans med Mickis och Ellen. Jisses vad vi kommer vara snygga till sommaren, om vi håller i våra löften vill säga. På torsdag är det även dags för vattengympa, hur kul låter det inte liksom? Vi har faktiskt väldigt duktiga där ett tag och höll i det men nej, det rann ut i sanden. För att peppa oss lite till ska vi även köpa ett spinningkort på Friskis, 800 kr för ett halvår. Så ja, nu ska vi bara se till att vi håller våra löften och blir snygga till sommaren, försöka duger ju.


Visst blev det snyggt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback