Ni vet sånna här listor...

Byggarna var faktiskt förvånandsvärt tysta i morse så jag fick sova till halv 9, prisa Gud, här kommer skatteåterbäringen! Nu på morgonen har jag hunnit med att boka ett spinningpass också, ätit frukost och duschat. Jag tror jag tycker om när mitt liv styrs lite av planering. Jag gillar helt enkelt när jag har fullt upp, måste passa tider och rusar runt för att hinna med allt som är planerat. Av någon konstig anledning kollade jag på "Sanningens ögonblick" i söndags, det var då en kille som tävlade och frågan var; "Styrs ditt liv av listor?"

Mitt svar på den frågan skulle absolut bli ja, jag älskar att skriva listor på kvällarna eller innan jag går iväg till skolan/praktiken. Det kan vara småsaker som att plocka ögonbrynen, duscha eller bädda sängen. Jag tror jag gillar det så mycket för jag känner verkligen hur jädra bra jag är när jag väl har strukit över allting på listan och det bara är fritid kvar. Men nu ska jag börja tänka på praktiken kanske, vi hörs senare.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback