bloggmamman

God kväll på er.
Jag ber om ursäkt för att jag bjuder på den sämsta uppdateringen i den här bloggens historia någonsin. Hemskt vad dåligt jag har skrivit nu. Men jag kom hem från Johan igår vid halv 10 och jag har helt enkelt inte haft tid/lust/ork för att ens logga in på kontot och kika till den, fy vilken dålig bloggmamma jag är. 
Jag har hunnit med en hel del idag faktiskt, fotografering av studenten Mickis, inköp av några studentpresenter och en klänning som jag har tänkt ha på mig på Johans student. Så jo, jag är väldigt nöjd faktiskt. Dessutom har jag skrivit in mig på körskolan idag, ett steg närmare och min fina vän Anna tog även körkort igår, grattis grattis! :)

Men nu ska jag börja redigera miljontals bilder från bal och student,
men innan det blir det en välbehövlig dusch.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback