panikångest

Det är ganska otroligt vad man kan göra lite på en dag, som ändå känns som en evighet. Jag har satt igång med psykologin i alla fall, uppgiften är att skriva om Ångest - panikångest, låter inte det ganska intressant ändå? Det lilla jag har läst om det så verkar det väldigt intressant i alla fall och jo, det ska bli kul att läsa om det. Men nu ska jag sätta fart, tänkte jag.

Du kanske tycker att du ska svimma, känner stickningar i händer och fötter, svettas darrar eller skakar. Du blir alldeles kall eller varm och tror att du drabbats av något allvarligt. Du tror att du ska dö, håller på att bli tokig eller att du kommer att göra något obehärskat under attacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback