hard work work work

Pjuh, precis hemkommen från en "hård" arbetsdag, fick jobba till 6 istället för 5 då Berra hade fått en studentfotografering vid 5 så det stod mellan mig eller mammalediga Lisa, så vad tusan, några kronor extra skadar ju inte. Jordens hetta märkte jag att det var ute också, jisses. Man märker ju knappast av den när man står i en affär med ACn på högsta nivå, jag fick en känsla av....utomlands, ni vet när man precis stigit av planet och andas in den första "utländska" luften, haha.

Nu har jag absolut inga planer för kvällen, kanske ta mig en joggingrunda igen och sedan hoppa i poolen eller så,
jag måste svara på något formulär också såg jag förut, som jag får av Capio Artro Clinic nu 2 år efter att jag opererades där. Jaja, lika bra att sätta fart.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback