har jag blivit en hemmafru?

God morgon på er!
Är det ens tillåtet att det ska vara såhär varmt i Sverige? Jag tror nästan att moder Natur vet när vi barn och ungdomar har sommarlov för alltid innan sommaren är det dåligt väder, regnar titt som tätt och liknande, men när sommarlovet börjar så vips - urbra väder, precis som nu. 29 grader i solen, hur skönt är inte det?

I vilket fall ska jag leka lite hemmafru innan Johan kommer hem vid halv 3, jag har fått uppgifter som att ta in tvätten och laga mat, sen ska jag självklart sola då men det är en självklarthet just nu. Så nu efter min frukost ska jag springa och ta in tvätten och därefter lägga mig med Ipoden, lyssna på ljudboken Aldrig fucka upp av Jens Lapidus och ja, bara njuta.
Vad ska ni göra idag?

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback