Valentine's day

Ja ni, det är alla hjärtans dag idag, det är inte mycket som funkar för min del idag. Jag saknar Johan extra mycket och det gick inte att hämta ut Emmabodabiljetterna, skoj, inte på en fläck. Helst av allt vill jag begrava mig i sängen så att dagen går fort men så hemsk ska inte dagen vara. jag har 2,5 timmar på mig att duscha och göra mig iordning för att därefter åka till Erika, äta tacos med fina vänner och ha trevligt. Det är mina planer i alla fall, gråta mig till sömns av saknad och kärlek får jag göra ikväll ^^. Jag ska försöka baka något trevligt åt min familj också, om jag hittar något vill säga. Vi får se, men ni ska jag försöka skutta in i duschen och försöka bli klar, jag kanske till och med får något gjort.

Ni får förresten se bilder från klassträffen lite senare.
Puss! 


Såhär på Alla hjärtans dag älskar jag dig lite extra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback