Bittersweet I could taste in my mouth

Just nu är jag r uskigt sur, på mig själv! Jag är sur för att jag inte kunde ta beslutet att jag och mina vänner skulle åka till Stockholm i sommar och se Coldplay på Stadion. Jag blir så sjukt pepp på att gå på en massa konserter på sommaren. Ni som har läst min blogg ett tag och känner mig vet att jag och mina vänner var och såg Coldplay i globen när dom var här i september. Jag kom precis in i en Coldplay-period igen och jag blev så extremt pepp så jag kan bara hoppas att de sätter in en till konsert dagen före eller efter, så nu gott folk, nu håller vi alla tummarna för min och alla andra som vill se Coldplays skull!
 
 

Hoppas nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback