Sommar 2009

Nu sitter jag fast i ännu ett avsnitt av Brothers and Sisters, åh, I'm in love! I övrigt försöker jag planera min vecka och imorgon ska jag leka med Tuva en liten stund, ja, vi ska leka, med tanke på att Tuva är 6 år ska vi troligtvis rita, baka eller något annat roligt. Runt 3 ska jag iväg och fixa mina naglar och kvällens planer går ut på att ha en trevlig kväll med utbytesstudenten Yasmine, Maria, Erika och Anna. Jag tror det blir riktigt trevligt, planen är att bowla och därefter äta någonstans, det blir kanon! 

Förresten har jag redan börjat planera lite inför sommaren. Jag och min mor har nämligen beställt en ny resa, den här gången i två veckor till Kreta, vi åker den 2/7 och kommer hem den 16/7 på min fars födelsedag, förhoppningsvis kommer jag vara brunare än någonsin. Men ja, när man inte  har några pigment förutom på ryggen, axlarna och fötterna ska man inte hoppas på för mycket. 
Bara två veckor efter det åker jag, Maria och Clara iväg på Emmabodafestivalen som pågår från den 30/7 till 1/8, bra band redan nu och alla har inte ens släppts än. När jag kommer hem från Emmaboda kommer det bara vara 28 dagar kvar tills jag fyller 18, sent som tusan men jag och Maria har i alla fall planerat att ha en trevlig maskerad eller liknande. Kanonkul!

Nu ska jag drunkna vidare i Brothers and Sisters och försöka lägga mig ganska skapligt!
Puss ooch godnatt! 


Bilden är tagen i somras när jag och mamma var på Mallorca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback