FRISÖRMICKE

Klippningen och spinningen gick hur bra som helst. Dock fick jag reda på att efter nyår kommer min überfrisör sluta och börja plugga istället. Vem fan ska klippa mig nu? Micke har varit min frisör i nästan 8 år, han vet vad jag passar i och vad jag gillar, jag kommer se ut som ett mongo om någon annan klipper mig, jädra skit. Han är liksom min personliga lilla psykolog, det är skönt att komma dit och prata och lätta sitt hjärta lite. Jag kan allvarligt talat inte se mig någon annan klippa mitt hår. Usch vad deprimerad jag blev nu.

Så nu är frågan helt enkelt, vem fasen ska klippa mitt hår?
Men en sak är säker, MICKE ÄR DEN BÄSTA JÄVLA FRISÖREN NÅGONSIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback