FLAK

SACO-mässan avklarad. Helt okej och jag fick en hel del utbildningar med mig hem. Huvudvärk hela dagen dessvärre men det fick ju gå tydligen. Vi fixade även vårat studentflak där nere av några nissar som gick runt och pratade med studenter, flaket skulle kosta 14 800:-, dyrt som fanken. Och nu när jag kom hem sa pappa att han minsann kunde kirra ett flak, för 2000! Så jädra mycket bättre. Så nu blir det att avbeställa vårat flak där nere och köra på det här. Pappa fixar biffen liksom!

Nu ska jag läsa igenom lite utbildningar!
Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Erika

SV: Ja det ska jag göra, pst 2000 låter mkt bättre : )

2009-12-03 @ 18:41:29
URL: http://erikalauri.blogg.se/
Postat av: Clara

2000 låter väldigt bra :)!

2009-12-03 @ 20:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback