091202

God morgon!
Jäsingen vad trött jag är idag, kunde knappt hålla ögonen öppna när pappa skjutsade mig, tur att jag inte körde liksom. Men jag piggnar nog till under dagen, inget är så uppfriskande som 6 timmar framför en dator med minimal skärm. Det positiva med att sitta på praktiken och jobba med skolarbete är att man faktiskt får något gjort och glömmer av att man inte får några uppgifter av sin handledare (bränna cdskivor och skriva pizzamenyer och visitkort räknas inte), det negativa med det är att man till slut inte har något alls att göra, om man bortser från att läsa bloggar. MEN - redigera bilder ska jag göra idag också, privata bilder alltså, inte praktikens. 
Time to work!
CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback