jädra skärmar

Hemma efter barnvaktstimmarna, jösses vad roligt man kan ha med så små barn. Vi har pärlat pärlplattor, badat i poolen och tittat på Kenny Starfighter Begins 8 gånger. När jag kom hem såg jag att den braiga reflexskärmen jag beställde förra veckan hade kommit. Jag vek ut den utan att fundera på hur jag skulle få ihop den igen. Nu har jag stått och försökt få ihop den jädrans skärmen, pappa har visat ungefär 20 gånger och dessutom har jag kollat på flera videos på internet för att förstå hur man gör. Antingen är det jag som är helt bombad eller så är det något fel på skrämen. Troligtvis är det mig det är fel på eftersom pappa får ihop den och jag har fått ihop den en gång. Det känns en aning dumt att jag tänkte använda den till en fotografering nu i veckan. Men nu har jag hemskt ont i händerna efter allt vridande så jag låter den vara tills imorgon iaf.

Just nu, imorgon har jag min första körlektion och jag är redan nervös, hur ska det här gå?
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback