det finns egentligen hur mycket som helst att göra...

Skoldagen är slut, för den här gången. Nu är jag bara hemma en liten stund och äter och packar träningsväskan. Snart ska jag ner mot körskolan och ha lektion samt boka riskettan. Jag tror jag ska be henne släppa av mig vid skolan så kan jag gå direkt och träna och gå till stan och hämta cykeln efteråt. Låter ju faktiskt helt okej. Det känns som att jag har en miljon saker att göra idag, träna, duscha, körlektion, redigera bilder, dammsuga, städa rummet, äta, bokrecensioner, filmrecensioner, examensarbeten, vara glad mot familj och vänner, planera födelsedagar.....

Man kanske skulle ta sig i kragen och börja med bilderna då?
Nå ja, så får det bli.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback