Göteborg next

Oj oj oj, det blir en sen uppdatering ikväll märker jag. Jag har hunnit med att träna spinning, samt varit ute och gått i 1 timme tillsammans med Ellen, väldigt skönt, dock lite kallt. Men nej, jag har inte gjort så mycket mer än att planera en ny resa till Göteborg som vi gjorde förra året om ni minns? Den här gången åker vi den 16'e juni och kommer hem dagen innan midsommar, alltså den 18'e. Därefter kommer jag att fira midsommar hos Johan, fint blir det. Den här gången är det jag, Johan, Mickis, Ellen, Robin, Robert och Stoffe som följer med till staden Göteborg.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Hörru, det är ju en månad för tidigt ;) U2 kommer ju inte fören i slutet på juli (A)



;D

2009-04-17 @ 15:38:14
URL: http://hoogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback