BlondinBella vs. Kissie

Jag sitter på praktiken för tillfället, klurar lite på mitt visitkort (varför ska jag ens ha ett?).
Det är alltså inte ett riktigt utan ett test bara. Det kanske kommer upp här?

Jag hade en jättekonstig känsla igår, illamående blandat med längtan.
Ungefär. Konstigt i alla fall men det är en bättre dag nu.

Eftersom att scannern är otroligt seg så sitter jag och kikar runt lite på bloggar osv,
jag tycker synd om Kissie, förlåt men jag gör faktiskt det.
Så otroligt blåst, hon sitter och skriver om sina bröst och fäller kommentarer som,
"Godmorgon kära läsare, sovit sött? kanske drömt lite om mina bröst?"
Allvarligt talat, hur gammal är människan? Hon påminner mig om en 11-åring som precis upptäckt att hon själv har fått bröst. Nej, tack vet jag BlondinBella, svårt att tro att jag gillar henne,jotack, jag vet. Men till skillnad från Kissie och alla andra "modebloggare" så har hon något att skriva omoch kommer trots allt med bra synpunkter. Faktiskt så känner jag respekt för henne.

Nu ska jag klura vidare på hur jag ska göra med mitt "visitkort".
Jag hoppas på att bli klar med det innan dagen är slut så kanske får ni se det.
Jag ska i alla fall gå och luncha snart med Maria & Clara :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback