pannkakor

Dagen har bestått av promenader och allmänt hurtigt humör.

Jag tycker om att prata med er, om allting.
Ni är ruskigt bra på att lyssna, mest för att ni förstår.
<3

Jag har kommit på att jag har blivit bra på att ta emot komplimanger,
förut sa jag för det mesta: Men nej, fy! (blablabla).
Nu för tiden tackar jag alltid för komplimanger jag får och blir glad över dem.
Vad duktig jag är.

Pannkakor till lunch idag och jag var nervös för att göra samma sak som i ettan.
Saken var den att jag på något lustigt sätt lyckades välta min tallrik vid bordet så att
tallriken vändes upp och ned, och då jag vände på tallriken igen......hör och häpna, pannkakorna var försvunna! Och då jag började leta lite fann jag dem på golvet. Klantigt, jag vet. Men jag lyckades inte med samma misstag idag, tyvärr.
Bättre lycka nästa gång! :)

Jag hade förresten min nya tröja på mig idag.


(ja, båda mina hundar har trattar på sig)

Puss och godnatt kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback