Nightmare

Jag drömde en ruskig dröm i natt, om min värsta fobi. Så hemskt var det och jag vaknade runt halv 4 och kallsvettades. Drömmen handlade i alla fall om att jag cyklade, lugnt och stilla en fin höstdag. Plötsligt ser jag något ringlande på marken och fattar förstås att det är en orm. Därför så styr jag kraftigt med styret (smart, styr med styret) och i all min klantighet ramlar jag av cykeln, då jag tror att faran är över vänder jag huvudet åt vänster och möts ansikte mot ansikte med en orm. Jag skriker till och för att slippa vara så nära ormen som möjligt kör jag lite James-Bond-moves och rullar åt sidan, då åt höger. Då jag sedan vänder blicken åt höger, vad får jag till min förskräckelse se? En till orm, jag skriker till igen och rullar då åt vänster igen. Jag rullar då så att jag ligger på rygg och när jag tror att mardrömmen är över, så händer det värsta i hela drömmen. Jag känner nämligen att det ringlar under mig - därefter vaknar jag, tack och lov!

Jag får ta och vädra min drömfångare.
Den börjar tappa stinget tror jag minsann.

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, vad skojig du är! ;D mm, i morgon ska jag till lager 157 igen. varför undrar du? :)

2008-10-16 @ 17:31:33
URL: http://fridamartenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback