Recension

Gårdagen var finfin, faktiskt mycket bättre än vad jag trodde.
Helt klart 5 av 5 toasts, dessvärre var det lite tråkigt  i början eftersom det var sådant push från alla håll, det kändes som att man knappt kunde andas och folk ramlade åt alla håll - läskigt det där!

I vilket fall tycker jag själv att de lite äldre låtarna var bäst, det vill säga -
Känn ingen sorg för mig Göteborg
Nu kan du få mig så lätt
Kom igen Lena
sedan även de lite nyare låtarna -
För en lång lång tid.

Finaste låten för kvällen tycker jag själv var -
Det är så jag säger det.

Fullkomligt underbart och nu vet jag inte riktigt vad nästa konsert blir, jag har ingen som helst aning faktiskt.
Men nu vet nu lite hur det var igår i alla fall, bilder hittar ni på bilddagboken.


Kommentarer
Postat av: MANGO

underbart var det! jag dog i börjar oxå lixom det var så jobbigt o bli mosad, kändes lite synd när jag hade köat så länge för o komma långt fram o sen kunde man knappt stå där haha.

2008-11-04 @ 13:30:20
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback