Önskelista

Dagen har varit jobbig, min hals vill inte bli bättre så det blir till att äta massor av apelsiner nu så att det ger efter någon gång. Jag har varit hos Clara idag och fotograferat, testat min blixt litegrann och försökt få till lite finfina bilder. Resultatet kommer nog upp på bloggen lite senare när jag har rensat bland dom och redigerat lite.
Så ni får vackert vänta tills jag är klar.

Nu har jag skrivit en önskelista, finally!
Den blev ganska lång, dessvärre! Men det får gå i alla fall, allting är inte livsviktigt men ändå lite skoj att ha sådär.
Bland alla saker finns:
- Pengar (alltid bra att ha)
- Stativ till kameran
- Laptop
- Presentkort

Det här är ändå bara lite av allt jag önskar mig.
Men nu ska jag sätta igång med bilderna så ni får snart se bilderna.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback