It aint me babe - Lars Eriksson

Hallå allihopa!
Jag tänkte att jag ska börja skriva ett litet hej varje gång, det blir så hastigt inpå allting annars. Så från och med nu så får ni ett "hej" varje gång ni kikar in här.

Usch, det känns verkligen när man är förkyld och tränar, näsan rinner och andning blir tung som en mjölsäck släpps ner på betong. Jag får ta det lugnt nu när jag tränar alltså, ingen kondition vill säga, vilket är synd eftersom det är nog det jag behöver mest.
Jag sitter i skrivande stund och lyssnar på allas vår Lars Eriksson, från hans audition, den första alltså, då han körde It aint me babe, så underbart bra. Det är synd att de teman som inte är i Idol alltid passar honom, men förhoppningsvis så blir det bättre. Dessvärre tycker jag bara att han skämmer ut sig när han klär ut sig, ramlar runt och fumlar med allt han får tag i, synd på en sådan stor artist, tycker jag.

Nu ska jag i alla fall se på Boston Tea Party,
förresten, vilka ska sitta uppe på valvakan imorgon?
Puss&gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback