LOOK UP TO THE SKY, CITIES FLYING BY

Och så i slutet av oktober här i Katrineholm kom det snö. Är jag glad, överlycklig och lyrisk? Ehm...nä. Men det är bara att gilla läget och se det som att det är ännu en anledning till att längta till sommaren. Förresten börjar jag läsa Naturkunskap B om någon vecka. Helfart. Hela kursen på 2,5 veckor. Spännande, I say! Sen att jag ska läsa Matte B på fem veckor efter jul är ju ännu bättre. Lär ju breaka ihop totalt och dö lite smått. Blir dock en bra start på 2011 för att sedan kunna söka mig in på den linjen jag vill är en morot. Let's kick Matte B's ass!

Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: what a surprise! men jag trodde helt ärligt talat att du var den enda :D



2010-10-22 @ 17:31:26
URL: http://mtdasq.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback