MY WEEKEND WILL BE AWESOME

Det känns som att jag har tagit mig lite vatten över huvudet den här helgen. Fredagen ska jag upp omänskligt tidigt för att hinna skriva mitt andra delprov i Naturkunskapen. Börjar jobba klockan 10 och slutar med att stänga butiken klockan 18. Matilda kommer och möter mig och då ska vi traska hem till mig, förpartaja lite och sedan ska vi dra ner mot Riva för att lyssna på Dödsdemokraterna. Jobba lördagen, 10-14. Klassfest och planerar att köra på ordentligt tillsammans med föredetta klasskamrater och soulmate. Lär ju bli awesome! Så ah, det är min helgs planer helt enkelt. Hoppas ni får en lika bra helg som jag kommer ha. Jag är säker på att det blir skitbra!


Kommentarer
Postat av: Matilda

vadå vatten över huvet? du menar väl sprit i kroppen? :D hohohooh

2010-11-11 @ 10:12:43
URL: http://mtdasq.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback