TONIGHT I HAVE TO DO IT

Helt okej aktiv dag i alla fall, dock ingen som helst träning. Däremot har jag fixat min och Matildas lunch för imorgon, eller ja, en del av den i alla fall. Grahamsbullar, dessa står nu och jäser för fullt för andra gången och sen ska de in i ugnen. Känner verkligen att jag måste duscha sen, mitt hår är dödsrisigt och jag behöver piggas upp lite för att klara av att skriva klart novellen senare. Det är vid sådana här tillfällen jag önskar att jag drack kaffe eller något annat uppiggande, men det är ju dumt att vänja sig vid något som är dåligt för kroppen, eller hur? Gud, nu låter jag som Anna Skipper. För att kompensera upp det ska jag äta en grahamsbulle så fort de är klara, med extra ost på, HAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback